Wednesday, 30 May 2012

LAMAN UTAMA


SELAMAT DATANG KE DUNIA BARU KU!!!






SEKAPUR SIREH...


TERIMA KASIH







SAUDARA MARA, SAHABAT, RAKAN DAN KAWAN
Dan untuk yang terakhirnya, jutaan terima kasih saya tujukan khas kepada saudara mara, sahabat sejati, rakan-rakan, kawan lama dan baru yang turut mendoakan agar dipermudahkan perjalanan perjuangan saya dan keluarga di syarikat unggul Elken.
Jujur saya katakan bahawa anda semua adalah rangkaian semangat yang terbaik pernah hadir dalam hidupku. Terus dan teruskanlah menyokong saya kerana doa kalian sangat bermakna bagiku untuk meraih kejayaan diri sendiri dan juga diri kalian semua. Ingatlah jika kita mendoakan yang terbaik untuk seseorang pasti kita juga akan dikurniakan kebaikan yang setimpal.


” BERJAYA KERANA PERCAYA, GAGAL KERANA ALASAN ”
                                               Jumpa saya di puncak yang lebih tinggi!!!
                                                                                K.Amran Suhaibul
                                                                                                      0100
                                                                                            21.06.2012
                                                                                          Home office

No comments:

Post a Comment